Geri

Marş Motoru ve Yedekleri

Marş motoru otomobillerde ilk hareketi sağlayan parçadır. Araçta marşa basıldığı anda marş motorunun dişlisi ile krank miline bağlı volan dişlisi birbiriyle kavraşarak marş motorunun oluşturduğu dönme momenti, volan dişlisi aracılığı ile krank miline aktarılır. Böylece motora ilk hareket verilmiş olur.

Kollektör:
Kollektörler küçük kesitli birkaç borudan gelen bir sıvının toplandığı boru ya baruların toplandığı ana borudur. Kollektörler büyük çaplı bir giriş ve küçük çaplı çok sayıda çıkış yapılmasını sağlamaktadır.

Otomatik:
Marş şalteri (selenoidi) marş motorunu çalıştıran yüksek akımı kumanda ederek gönderir veya keser. Aynı zamanda marş dişlisinin volan dişlisiyle kavraşmasını sağlar.

Gövdeli Yastık:
Yastık sargısı motor gövdesinde bulunan yatay ve kalın bakır tellerden oluşan ve demir bir çekirdekle gövdeye sabitleme parçadır.

Pinyon ve Arka Kapağı:
Marş motorunun ön ve arka kısımlarında bulunan kapak kısımdır.

Marş Dişlisi:
Marş motorunun gücü ile motoru harekete geçiren ve önemi büyük rol alana parçadır.

Kömür Yuvası:
Grafen malzemesinden elde edilen şarj dinamosu kömürüne aynı zamada fırça adı da verilir.

Redüksiyon Takımı:
Redüktör, bir dönme hareketinin devir-tork oranını dişliler yardımıyla değiştiren dişli sistemi.


Marş Motoru ve Yedekleri Grubunda Bulunan Markalarımız;
  • Martek
  • Remark
  • Mahle
  • Lucas
  • Bosch
  • HC Cargo
  • Delco Remy
  • Denso
  • Valeo
  • Gebe
  • Ford
  • Formmetal
  • Genon
  • GMP
  • Mako
  • Magnet Marelli
  • Mega
  • Mitsubishi
  • Mos
  • NSK
  • ORS
  • Schunk
  • Fag
  • Transpo
  • Vertex
;
× Anasayfa Kurumsal
Ürün Grupları
Çözüm Ortaklarımız
Haberler Bültenler Videolar
İletişim
İnsan Kaynakları
  • Kataloglar
  • Bayi Sistemi
  • Bayi Başvuru Formu